Idag börjar jag om!

Jag vet att det var längesen jag skrev här. Väldigt längesen. 

Mycket har hänt sedan sist och jag har nog förändrats på flera plan sedan dess. Hur som helst tänkte jag att det vore dags med en riktig blogg, en blogg som är mer... mig. En blogg som inte är lika ytlig som tidigare, en blogg som (förlåt) helt ärligt skiter i era intressen och fokuserar mer på sådant som jag brinner för. 

Troligtvis kommer det dyka upp en hel del texter, texter i form av korta noveller eller andra rader av olika slag. 
 
Hoppas ni vill hänga här ändå, fastän innehållet inte handlar om shopping eller träning eller kändisar. 
 
 
 
Och just det ja, jag har ju skaffat hund också! :) Mer om det i något annat inlägg! 
 
 
 
 
Love, D. 
Allmänt | |
#1 - - DIY Tobbe » Kreativ kille i sina bästa år.:

Hej där,

Jag har nu länkat alla bloggar i "Har du en blogg #5" och din blogg var en av dom. :) Tillsammans med inlägget så är där en tävling, en tävling om 3 fina priser. Så vill du vara med och tävla så kika in mitt senaste inlägg. :D

Kram!

Upp