YSL, Chanel & Michael Kors.

Hello sweetpotatoes! 
 
Jag vet att jag inte uppdaterat bloggen på hur länge som helst nu, har haft så otroligt mycket både i skolan och på jobbet så det fick bli ett uppehåll i bloggen helt enkelt! Trist, men nu är jag tillbaka! 
 
Eftersom det inte är så långt kvar till min födelsedag (fyller år i november) så börjar jag knepa ihop en liten önskelista lite smått. Tidigare åren som gått så har jag nästan aldrig önskat mig något särskilt, men detta året har jag faktiskt massor med småprylar som jag gärna skulle vilja ha! Det kommer blir två delar då jag vill vänta lite och se om det kommer ut nya spännande saker lite längre fram. Här kommer iallafall första delen! 
1. finns HÄR 2. finns HÄR 3. finns HÄR 4. finns HÄR 5. finns HÄR 6. finns HÄR 7. finns HÄR eller HÄR ♥
 
 
Allmänt | |
Upp