TIPS!

Jag snubblade av ren slump in på parfym.se och såg något som jag bara måååååste tipsa er om! Nämligen att de har Victorias Secret body mists från 79-119 kr!!
Jag har inte hittat dem billigare någon annanstans och kommer själv att klicka hem coconut passion och pear glace! Vilken är er VS favorit? ♥
 
 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BODY MISTSEN!
 
 
Allmänt | |
#1 - - proudmommy:

Hejsan , säljer oanvända odd mollys kanske något du är intresserad? :)

Svar: Nej tack
Diana Bond

#2 - - Karin Lygnersjö:

Sv: Tack snälla du, det är verkligen tufft just nu :(

Har cocnut passion, älskar den! Önskar den luktat lite mer cocos bara, vaniljen tar över en del :/

Svar: Hoppas verkligen det blir bättre snart! <3

Är den värd 79 kr? :) haha
Diana Bond

#3 - - Johanna:

Vilket bra tips!
Min favorit doft är pure seduction! Kram

Svar: Ellerhur! Jag har pure seduction också men tycker den luktar lite för blommigt för min smak. Hoppas på att coconut passion ska lukta godare! :) kraaam
Diana Bond

#4 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Många av de där luktar supergott

Svar: Ellerhur! :) vilka har du och vilken är din favorit?
Diana Bond

Upp