Rainy sunday

 Bild som jag tog förra sommaren hemma hos mina föräldrar
 
Idag regnar den varma vårsolen bort. Jag vaknar upp till ett grått dis och till ljudet av fallande regndroppar som slår emot fönstret. Jag kände det på mig igår, jag kände det i luften, att solen snart skulle försvinna. Åh, jag som så gärna ville ha vår, jag som längtade så efter solljus och värme.. 
När jag och min smabo är färdiga med våra utbildningar och byggt upp vår karriär lite så vill vi flytta utomlands. Bort från kylan, regnet och rusket. Något fint ställe där solen alltid skiner, människorna är glada och trevliga, och där det aldrig blir kallare än 15 grader. Det hade varit något.. 
Idag har jag inga större planer mer än att ta det lungt, njuta av min sista lediga dag innan en ny hektisk vecka börjar, bli klar med min hemtenta och försöka måla linneskåpet som nu är färdigslipat(!).
vad ska ni göra denna gråa söndag?
 
 
 
Senare tänkte jag visa er lite olika nageldesigns som jag gjort genom tiderna, så håll utkik ♥
All day, every day | |
#1 - - Sara Karolina.:

sv; haha åh, där ser man! Vi hade nog kommit bra överens om vi hade känt varandra!

Självklart är det okej om du snor listan! :)

Svar: Haha, ja, det hade vi med all säkerhet gjort! :)
Åh, tack! :) Kommer lägga upp den i min blogg lite senare ikväll då :) Du får gärna kika in och se om du kan hitta fler likheter mellan oss! haha ^^
Diana Bond

#2 - - maria at inredningsvis:

Vilket magiskt foto :) hoppas att ni har lika fint vårväder som oss i GBG.

Ny post ute...heta designermöbler till REA-pris:)

Jag önskar en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: tack! Det är ganska grått och regnigt här nu faktiskt, får hoppas på att det vänder nästa vecka :)
Diana Bond

Upp