New in! - Cut out boots ♥

Igår tog jag en sväng in till stan då jag var tvungen att köpa två böcker som jag behöver till min hemtenta. Bokhandeln hade dock inte någon studentlitteratur utan kassörskan sa åt mig att om jag skulle köpa studentlitteratur direkt ur butik var jag tvungen att åka till Lund. Så för att trösta mig lite, och för att jag redan var inne i stan, tog jag en liten snabb-shoppingtur. Var ute efter en snygg vårjacka men hittade ingen så det blev ett par vårskor istället. Fastnade helt för dessa godingar från H&M med silvriga spännen och cut outs som känns helrätt till våren och sommaren! 
 
 
 
 
 
 
 
399 kr, H&M ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni förresten några tips på vart man kan få tag i en snygg vårjacka under 1000 lappen? Vore enormt tacksam för alla tips jag kan få! Haha :)
 
Mode, New in! | Boots, Cutouts, Fashion, Shoes, Style | |
#1 - - Fatma - Grafisk designer:

läckert! :)

Svar: Tack! :) de är riktigt sköna att gå i också, lagom klackhöjd och lagom mjuka :)
Diana Bond

Upp