Nail designs

Som jag skrev i förra inlägget tänkte jag visa er några av mina nageldesigns som jag gjort genom tiderna :) 
För cirka två-tre år sedan vad jag helt tokig i allt som hade med nageldesign att göra, jag vet inte hur många lådor fulla med nagellack jag har, och massa stenar och glitter och pärlor till naglarna på det. haha, har hur mycket nagelprylar som helst, kort sagt! Detta är ett intresse som hamnade lite bakundan när jag började plugga på högskola och jobba eftersom jag fick mindre och mindre tid över om dagarna. Jag hoppas dock på att kunna återuppliva mitt intresse till sommaren då jag förhoppningsvis har lite mer tid. ♥
 
 
 
Alla designs är målade av mig, på mina händer, förutom "Polka Ribbons" som jag har målat på ett par lösnaglar. 
 
DIY, Mode | DIY, Fashion, Nail art, Nails | |
#1 - - Kaka - SIMSING.BLOGG.SE:

Vad duktig du är!

Svar: Åh, tack snälla <3
Diana Bond

Upp