I am titanium...

... Not. Idag önskar jag verkligen jag var gjord av titan, min rygg gör uppror så jag vet inte vad och som grädden på moset är mina citadon (smärtstillande) slut. Wiiieee! 
Tror ni på karma förresten? Det gör jag, speciellt efter idag. Började dagen med att jag skulle göra bananpannkakor, misslyckades totalt med smeten, pannkakorna var helt omöjliga att vända, de bara gick sönder och brände fast, till slut gick brandlarmet vilket resulterade i att jag fick väcka en arg pojkvän och be honom stänga av det (jag når inte upp till taket). Det är typ femtioelfte gången jag drar igång brandlarmet. Haha... :(
Så det fick bli havrefras med jordgubbar istället, inte fy skam det heller iofs. 



All day, every day | karma frukost jordgubbar | |
#1 - - Ronja:

gött! :D

Svar: vad är det som är gött? haha :P frukosten eller?
Diana Bond

#2 - - Adine:

Nej, vilken hemsk otur du haft! Med brandlarm och allt :/ Men det ser ut som att du fick en god frukost ändå, till slut!
Svar; Tack! Jaha, ja, jag rekommenderar verkligen en egen studioutrustning :) Boytan påverkar definitivt, och jag har ju svårt att ta självporträtt med utrustningen men annars är det bra. Och då bor jag i en 3:a :) Fotar mest mina katter med det hemma och till kunderna så tar jag med mig allt :) När de inte används står de i ett hörn i sovrummet^^

Svar: Haha, ja.. det kan man säga. Jag tror dock att grannarna börjat bli vana vid att vårt brandlarm går titt som tätt! Haha :P Skämt åsido, jag kanske har satt igång det 3 gånger sedan i oktober (vi flyttade hit då). ja, vi har "bara" en tvåa på 65 kvm, skulle aldrig gå att få in en studioutrustning här någonstans, det kan jag nästan lova! haha. Jobbar du heltid som fotograf eller kör du det som hobbyverksamhet vid sidan om?
Diana Bond

Upp