En dag i staden..

Hello Cupcakes! ♥
 
Idag har jag träffat Emelie, en god vän till mig som jag inte träffat sedan i början på februari typ, så det var ett efterlängtat möte, har saknat henne sååå mycket! Vi spenderade dagen inne i stan och shoppade loss. Jag köpte lite nya kläder, mitt favorit lösviktste med smak av creamy baileys från systrarna gröne och så investerade jag i en dyrgrip som jag varit ute efter i hur många år som helst och idag fick jag ÄNTLIGEN tummen ur och köpte den! iiiiih är så glad!! :D ni får se vad det är för något imorgon! 
 
När jag stod där inne på systrarna gröne och fyllde en påse med te drog Emelie fram något ur väskan och räckte fram till mig "här, detta teét måste du prova!" det var en påse med lipton strawberry cupcake tea. Jag som i normala fall inte är så förtjust i grönt te kände mig väldigt skeptiskt, men då jag lovade att prova det sitter jag nu här i soffan med en kopp strawberry cupcake te framför mig. Jag vet inte ritkigt vad jag ska säga om det teét.. jag tycker som sagt inte om grönt te, men det här var helt okej. Jag tycker dock inte att det smakar så mycket som en jordgubbs cupcake.. tycker faktiskt inte att det smakar så mycket överhvudtaget. Jag vet inte om jag inte känner någon smak för att jag håller på att bli förkyld elelr för att det helt enkelt inte smakar något.. Det kanske skulle smaka bättre med en skvätt mjölk? Nu dricker jag det enbart som det är och med en tesked socker. 
 
Lånad bild som jag hittat med hjälp av Google.
 

Har ni provat detta te? Isåfall, vad tyckte ni? 
Allmänt | |
Upp