Det blir aldrig som man tänkt sig..

 
 
 
 
 
Idag är en sådan dag då verkligen allt går emot mig. 
Igår natt kunde jag inte somna, hade så otroligt ont i ryggen och så hade jag ångest över att jag inte blev klar med min tenta. Deadline har passerat, vilket betyder att jag kommer få göra omtentan istället. Kul. På grund av att dagens lektion i skolan skulle bestå av presentation av det vi lärt oss när vi skrivit tentan så struntade jag i att gå dit. Ångest över det med... Nu kommer jag antaligen få presentera själv framför alla andra, eller skriva en hel bok om vad jag lärt mig istället. Åh.. Jag är verkligen besviken på mig själv, att jag aldrig kan ta tag i saker i tid. Hur som helst somnade jag runt 5:30, vaknade igen 10:30.. alltså har jag sovit fem timmar.. kunde inte somna om. Satte mig och spelade Sims 3 istället och så blev klockan helt plötsligt 14:00. Snart är det dags att gå till jobbet, men det tar verkligen emot i hela mig att gå dit idag, jag har fortfarande ruskigt ont i ryggen och mår verkligen inte bra rent psykiskt. Aja, what to do.. Bara att bita ihop I guess.. 
 
Hoppas ni har en bättre dag än mig. ♥
All day, every day | |
#1 - - Kaka - SIMSING.BLOGG.SE:

Jag hoppas att du mår bättre... och fint halsband förresten!

Svar: Tack! Nja.. Bättre och bättre, har fortfarande ångest över hur långt efter jag ligger med mitt skolarbete. Har inte tid att plugga när jag jobbar varje kväll :/ Har bett om att få ta tjänstledigt men min chef gör allt han kan för att dra ut på det så långt som möjligt. Så himla tråkigt. Tack! Halsbandet är köpt på Ur & Penn för något år sedan, men jag tror att de fortfarande har kvar dessa modellerna :)
Diana Bond

Upp