Colorful breakfast

Hello lovlies! ♥
 
Det blev en väldigt sen kväll igår då jag och William låg uppe sent och tittade på Watchmen. Kvällen började med att jag kom hem från en lång shoppingtur, sedan tog jag det lugnt en stund, läste lite olika bloggar och så. Efter det ställde jag mig och lagade mat till oss medan William skrev på sin hemtenta, blev en jäkligt sen middag för oss.. Jag kom hem från stan runt 19:30, så började laga mat kanske runt 21:30.. Haha, inte alls bra att äta så sent! Efter maten satte vi oss vid Tv'n och precis när vi slog på så började The Watchmen, så jag tände ljus, William poppade popcorn och helt plötsligt hade vi värsta myskvällen. Synd att jag var helt övertrött och inte orkade hänga med i filmen bara. Jag tror jag somnade runt 3 - halv 4 på natten, och vaknar av att jag blir bländad av solen kl 10, om jag ska välja något sätt att bli väckt på så är det nog att få solen i ögonen. Underbart! Haha. 
 
 
 
Trots att jag blev väckt av underbart solsken, kände jag mig som en zombie när jag vaknade, helt seg och ont i hela kroppen (jag tror jag håller på att bli förkyld) så jag kände att jag behövde en c-vitamin-kick! Därför fick det bli en färgglad fruktsallad till frukost bestående av två kiwis och en apelsin ♥
 
 
Idag har jag mycket planer på agendan! Får dock se om jag hinner med allt (har ju faktiskt en ledig dag imorgon med)! Jag ska:
  • Äta upp min fruktsallad som står och väntar på mig
  • fixa i ordning mig och sedan knata iväg till ICA för att hämta ut ett paket, wiiie, älskar paket! :D
  • Montera ihop en hylla till balkongen och göra lite fint på balkongen.
  • Fota allt fint jag köpt under veckan och visa er! (är speciellt glad över en sak jag köpt som jag velat ha i flera år!)
  • Åka till Rusta och lämna tillbaka en matta vi köpte till balkongen men som var alldeles för stor.
  • Köpa en ny matta och lite växter att ha ute på balkongen, troligtvis på Ikea. 
  • Baka white chocolate chip cookies! Hittade ett grymt recept som jag kommer att dela med mig av senare.
  • Plugga! 
  • Och avslutningsvis njuta av ett långt, varmt, skumbad. 
Som sagt var är det mycket på agendan, känner jag att jag inte hinner med allt idag tar jag förmodligen rusta och ikea imorgon istället :) 
 
Glöm inte kika in sen om ni är nyfikna på alla mina nya saker jag köpt denna veckan! :)
 
 
 
 
Much love//D.
Allmänt, Food | fruktsallad, färgglatt, kiwi | |
Upp