Fullspäckad helg!

Hej mina fina läsare! 
 
Jag har nyss kommit hem från ett jobbpass och passade på att göra lite småshopping på vägen hem. Eftersom vi är bortbjudna på kalas hos mina släktingar både på lördag och söndag passade jag på att köpa lite påskägg till de yngsta i familjen och min lillebror. Såhär blev de: 
 
 
 
Nu ska jag hoppa ner i badet och försöka slappna av lite! 
Allmänt | |
#1 - - ADARAS Blogazine:

Så fina :D

Svar: tack! :) det tyckte kidsen också! haha :)
Diana Bond

#2 - - Liana:

Åh vad fina! :)

Svar: tack så mycket! :)
Diana Bond

#3 - - Julia ;DD:

Åh så fina:D♥

Svar: Tack snälla du! :)
Diana Bond

#4 - - Bella:

Åh va fina! Kolla gärna in min blogg om du har tid :D
www.isabellamillings.blogg.se

Svar: Tack! ska absolut kika in lite senare! :)
Diana Bond

#5 - - Carro - en alternativ bloggerska:

Oh vad fina! :) Kramisar Carro

Svar: åh, tack snälla! <3
Diana Bond

#6 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Fina:)

Svar: tack! :)
Diana Bond

#7 - - Ida - Hon som föddes med LKG:

Ha en bra kväll :)

Svar: Tack detsamma! :)
Diana Bond

Upp